Selasa, 18 Januari 2011

~sakit ati

ari ahad 2 ak ada g kenduri umah atok ak....ak mls sbnrnya nk pegi tp disbbkan kazen n my mum ada ak pegi jgk...tp yg menyakitkan ati ak nie,leh plak mak sedara ak tnjk kerek menunjuk anak2 dye yg konon bagus n pandai!tawla ak nie bodoh pon...tp agak2 ar...mula2 ak spi dya ckp mcm nie>>>>

mak sedara:nie anak sy bakal cikgu,2 plak anak kak lin (my mom) bkal tanah2 pe ntah...(smbil gelak2)
aku (dlm ati):ko tgk la nnt satu ari bl ak dh kaya ko dtg melutut kat aku!

then,ni plak ms ak dok sembang dgn mak ak psal adik aku....

my mom:mcm mn la adik bleh msuk hospital...
aku:dya terkena asap rokok...ari2 ms dya naek bas ada owg isap rokok
mak sedara:ala dya isap rokok balikla 2...
aku:xla....dya x isap dah....
mak sedara:ala,mak___ kenal la dya...
aku (dlm ati):what the hell....dye sape leh ckp knal adik aku..,hello,ko knal anak ko dlu bru knal sape ktorg!

ms aku tgah iron bju pengantin....
mak sedara:nape la hg nie besaq sgt
aku:tgkla nnt bl dah krus...
(dlm ati): ko igt anak ko 2 krus sgt ke....dahla tetek besar pas2 jatuh lak 2!whatever!!!!

ko tgkla nnt,ak buktikan pd korg sume...sape lg bagus!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan