Khamis, 4 November 2010

~atlit jalan kaki

bestnya kena urut macam nie...

mcm nie la keadaan gua ms 2 (without honeydew)

sape sangka ak yg bdn besar ni x larat jalan jaoh....
larat taw!!!x ampus (asthma) pon...buktinya..ak jalan kaki sambil menggendong beg n pegang lappy seberat 3kg n also smbil mkn honeydew(nikmat)...
berat tOoooo....dari kolej 11(MA1) spi la KRP(G15)
.....dasyat x....hehehe....
maybe bg muslimin dan musliman sume x dasyat tp bg gua dasyat TOooooooo......
sejarah idop gua sejak dok kat UTM yg bajet2 universiti penyelidikan nie.....
sakit abis bdn sbb bwk lappy n beg yg berat....
tp tq 2 kakak an an yg sudi basuhkan baju and sluar ak...
hehehe...jasamu dkenang....
klux bertambah berat beg ak...
yg penting gua dah selamat spi KRP....hahahaaha....
xsangka gua da darah atlit yg mengalir dlm bdn gua nie....tp darah sape ek???adik gua kot....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan